MIN JUNI

FullSizeRender (5)

Kære Læsere 🙂

Jeg håber i har nydt jeres weekend, og er klar på en ny uge der er gået igang, vi er allerede snart i midten af juli, og jeg kan ikke helt følge med, hvor blev Juni af?

2DgfpAQ6

MIN WEEKEND

Jeg vil altså liii fortælle at jeg har haft en rigtig dejlig weekend, jeg & kæresten havde halv’års’dag / 6‘måneders’dag i lørdags, vi havde en utrolig hyggelig & sjov dag, jeg smilte ihvertfald over hele 5’øren hele dagen, vi startede ud med at lave brunch om morgenen, og jeg havde en gave til ham og et brev han blev meget rørt over, jeg syntes bare han skulle vide hvor meget jeg holder ham sort/ på hvidt, og derefter forsatte vores dag med at tage ned til søerne hvor vi prøvede vand cykel svaner, det var rigtig sjovt at prøve syntes jeg, efter det tog vi ind til rådhuspladsen hvor vi så indianer musik, samt fik en lækker pandekage fra cykel boderne der holder ved strøget og mmmh de smager GODT! HIhi, så det er værd at prøve hvis ikke i har smagt dem 😉

Efter det, tog vi ind i H.C Andersens eventyr hus og hørte om hans eventyr og så museet om ham, det var rigtig spændende og hyggeligt, derefter tog vi hen til Cocks & Cows Sp34 der også ligger lige ved rådhuspladsen for at spise middag, der var meget chill agtigt, stille og roligt, med gode burgers, så det var skønt at sidde der med min kæreste og få noget god mad efter vores oplevelser i løbet af vores dag. Vi valgte at tage hjem efter vi havde spist der da vi var trætte efter at have vandret og cyklet, hvor jeg så lavede lækre pandekager til os, da vi lii ville have flere af dem efter vi fik den gode tidligere på dagen hihi 😛 Så i lørdags var en virkelig god dag med min kæreste bare mig & ham, og fejre at vi har været sammen i et halvt år allerede, jeg ser frem til mange flere med ham! :-*

Og igår søndag begyndte vi at flytte alle hans ting hjem til mig, så vi glade kan sige at officielt og på papirerne bor han hos mig fra
D. 1 august juhuu 😀

MIN MÅNED

Min juni måned, gik virkelig stærkt, men den har været Rigtig Rigtig god!

Først startede den ud med jeg & kæresten tog til jylland for at afholde polterabend for min søster, som blev en succes, det var en dejlig varm sommerdag med smil og grin, så jeg er lykkelig for hun blev glad og havde det sjovt!

Ellers har vi generelt fået set og hygget en hel masse med min familie, meget mere har jeg set næsten dem alle i år end hvad jeg plejer at kunne, så jeg er selv rigtig glad, og de alle har taget godt imod min kæreste, så det = smil 😀

Vi kom også en tur til Bornholm, som også var en dejlig tur, jeg har ikke været der i 5’måneders tid, så lige at komme hjem og se alle venner og min kære far & pleje far igen med min kæreste var rigtig rart, vi fik set øen og jeg viste min kæreste lidt rundt som den interne ø’guide jeg nu kunne være hihi, og vejret var vi også heldige med, og det er jo virkelig vigtigt at Bornholm lever op til sit solskins ø navn når man skal besøge øen 😛

Efter vores Bornholmer tur er vi allerede kommet over i slutningen af juni måned, så derfor har jeg nok svært ved lige at forstå hvor juni blev af fordi måneden er gået hurtigt, og jeg har nydt den med alt jeg skulle nå. Efter vores tur skulle vi atter igen til Jylland til min søsters bryllup som gik over alle forventninger rigtig godt!

Mit blog indlæg om selve brylluppet er ikke lige tilgængeligt lige nu, men jeg finder ud af at linke til det så snart det er tilgængeligt igen.

Alle dage i juni er gået hurtigt, men som sagt godt, jeg har kløet meget på med at være ude med en masse ansøgninger om elevplads på hoteller, samt sendt en masse ansøgninger over nettet og også tjekket job muligheder, jeg har kunne multitærske uden det har stresset mig mere end højst nødvendigt, også selvom vi har rejst en del, så nu må jeg se om jeg snart finder noget der giver pote for mig.

Jeg vil tro det eneste “dårlige” der har været sket i juni har været at min kære Marco blev syg igen, heldigvis ikke ligeså slemt som sidste år med krystaller i urin røret, men stadig syg nok til at skulle igennem pencelin, men han virker til at have det bedre igen, og jeg passer på ham det aller’bedste jeg kan :’)

Jeg har udover familie & kæreste hyggeri, set mine veninder, haft gang i mine rengørings’job og oplevet Sankt Hans for det mindes jeg ikke at jeg har oplevet i de år jeg ellers har boet her i København, også har jeg ellers bare mærket efter hvordan jeg selv går og har det, jeg har mine perioder hvor jeg svinger humør’mæssigt, men ikke så slemt som i starten af dette år, jeg har det bedre og føler jeg bedre kan overskue mere i hverdagene igen, men jeg passer også godt på mig selv.

Dette var en lille update om min juni måned, som har været god og meget mindeværdig ligesom sidste års juni var med min rejse til Mallorca og perfekt sommer, så jeg vil gerne sige et stort TAK til min kæreste & familie for denne juni er ligeså god som sidste år var for mig.

Hav en rigtig dejlig dag allesammen.