AMAZING TRIP / HJEM REJSEN

353

MANDAG

denne dag stod vi alle først senere op da vi først var kommet i seng kl. 2 cirka, efter vi havde været på den bar med ‘P’ ‘JJ’ det havde været rigtig hyggeligt, selvom vi ikke var der længe.

Vi kom ned og fik morgenmad ved 10 tiden, og den dag tog jeg lidt ekstra fordi jeg vidste det var mit sidste All inclusive morgenmad jeg havde ..

Efter vi havde nydt vores sidste måltid morgenmad, besluttede vi os for at gå ud og nyde solen og dagen ved poolen, da vi ikke havde tid til at tage på nogen tur eller lave så meget andet.

Vi skulle tjekke ud af vores værelser kl. 12 så vi hentede vores ting og gik ned til receptionen for at få en nøgle til et bagagerum med vores tasker, også kom vi ud til poolen hvor vi hyggede med vores bøger, og fik badet meget, nu det også var allersidste dag i poolen.

Fra jeg vågnede havde jeg det underligt, jeg blev ved at skubbe tankerne væk som de andre dage med vi skulle rejse hjem denne dag, jeg ville bare holde mit humør, og nyde alt det jeg havde nydt og lavet på Mallorca den uge, men det var svært da jeg vidste inden i at dette var sidste dag.

Da det blev frokost tid gik vi ind til buffet’en for at nyde det sidste måltid frokost ud af vores All inclusive, der tog vi også ekstra meget, ikke fordi vi var særlig sultne, men vi vidste at vi ikke kunne få noget aftensmad senere, da det kun var morgenmad & frokost man får den sidste dag på hotellet, men vi ville først blive hentet af Star tour bussen kl. 19, så vi blev enige om at prøve at høre kl. 18:30 når de åbnede for aftens’maden om vi kunne nå at spise lidt med sådan så vi kunne få mad inden flyve turen hjem senere på aftenen ..

Efter frokosten gik vi ud og lå lidt flere timer ved poolen, det var så dejligt, jeg ville ønske jeg kunne tage poolen og det dejlige vejr med hjem, men de havde lovet dejligt sommer vejr hjemme i Danmark den uge når vi ville komme hjem, så det så jeg meget frem til, men stadig .. ville have alt med hjem fra Mallorca hehe .. 🙂

Ved en 16 tiden gik vi op af poolen for at gå ind og gøre os klar, nede ved receptionen havde de en nøgle til et bad man kunne låne, nu vi var tjekket ud af vores værelser, så det gjorde vi på skift og fik taget tøj på igen og gjort os helt klar inden det snart var afgangs tid, så efter vi havde gjort os klar gik vi bare ud til poolen og sad ved borde og stolene, for at hygge os.

Jeg gik op til pool baren hvor ‘P’ sad, og fik snakket med ham, og han var også øv over vi skulle rejse, men det var også hyggeligt at sidde ved ham fordi så glemte jeg det lidt igen da vi sad og snakkede og havde det sjovt .. 🙂

Vi aftalte at inden de åbnede dørene for aftensmaden ville vi gå en sidste tur da jeg godt ville i en souvenirs butik og købe mig en tromme med hjem, så vi fik sagt rigtig og ordentlig farvel til ‘P’ der skulle hjem fordi han havde fri lidt tid inden han skulle på job igen, så jeg fandt ud af at ‘C’ var kun på arbejde på det andet hotel, så jeg ville slet ikke nå at se ham inden vi skulle rejse hjem, det blev jeg ærgerlig over da jeg virkelig godt ville have sagt farvel til ham, jeg var jo blevet lidt glad for ham, og ville godt have haft mere tid til at se ham og alt det .. så jeg endte med at skrive en farvel besked til ham, hvor han også sagde han havde været dårlig dagen før, og vi skulle holde kontakten, så det var rigtig rart, men ville have ønsket jeg kunne have sagt rigtig farvel til ham også.

Vi gik ned til souvenirs butikken og der fik jeg set efter den tromme jeg ville have mig med hjem, og jeg er glad for den .. bummelum bom bom hihi 😀

380

AFTENEN MED HJEM REJSEN

Da vi kommer tilbage til hotellet var det ved at være aftensmad tid, og i døren til aftensmad stod køkken chefen ( tror jeg han var) og tog imod og krydsede gæsterne af der gik ind for at spise, vi gik hen til ham ig prøvede at sige vores værelses numre hvor han kunne se vi var tjekket ud, men fordi han godt vidste hvem vi var, efter at have set os hele ugen på hotellet lukkede han øjnene og vendte sig om så vi kunne få lov at komme ind og få noget mad, det var så sødt af ham, så vi skyndte os ind og bare skovlede en masse forskelligt mad, da vi vidste nu der kun var en halv time til vi ville blive hentet af bussen der skulle køre os til lufthavnen.

Maden bestod af italiensk mad, med pizzaer, lagsagne, pasta i kødsovs og lækker salat bar og dessert bar og meget andet det var vildt lækkert, og vi kunne se mad arealet var næsten helt fyldt op af nye gæster der har tjekket ind i løbet af ugen i forhold til da vi kom hvor der kun var lidt under halv fyldt, uanset hvad har jeg nydt at være på det hotel!

Jeg vil klart og varmt anbefale det videre til andre Es Corso 🙂

Da klokken bliver omkring 18:50 kommer en mand ind for at hente os da bussen allerede var kommet udenfor, så vi løb bare ud til den med vores bagage, det var ret stressende med munden fuld af mad, og jeg følte slet ikke jeg lige fik sagt farvek omkring mig, men det nåede jeg, vi nåede at sige farvel til Jessica der var så heldig at skulle være en uge endnu på hotellet, og vi fik sagt tak for mad til køkken chefen der havde lukket os ind trods vi ikke måtte 😛

Da vi kom ud i bussen og den begynder at køre, kunne jeg ikke lide at kigge ud af vinduet da tanken om nu skulle vi hjem pressede sig på hos mig, jeg fik bobler i maven og holdt bare mit humør oppe ved at skrive lidt beskeder på min telefon og synge med på musikken vi hørte i radioen i bussen ..

Eftersom jeg havde skubbet tankerne væk hele tiden i løbet af ugen, med at denne ferie også slutter på et tidspunkt og vi skal hjem igen, kunne jeg godt mærke, at jeg bare ikke ville hjem, jeg havde lyst til at græde fordi jeg ville blive!

Mette & marc kunne godt både se og høre på mig jeg ikke ville hjem, men jeg var slet ikke forberedt nu jeg ikke havde tænkt over det, bare lige nogle dage eller en uge endnu havde været dejligt, også fordi jeg ville se så meget mere af Mallorca, og jeg ville ses mere med ‘C’ & ‘P’ & ‘JJ’ & Jessica, fordi vi kun lige sådan rigtigt havde lært dem af kende fra om fredagen, så ihh hvor var det hele bare øv!

Da vi kom ud til lufthavnen havde vi omkring to timer at gå rundt i derude inden vi skulle flyve hjem, da den først ville flyve kl. 22:30 det var ret sent, men sådan er det med afbuds rejser, og jeg vil hellere sent afsted end alt for tidligt om morgenen ..

Vi sad ved en café hvor vi fik os en is kaffe, og fik spillet lidt kort spil ligesom vi havde gjort de andre dage i ugen, så det var hyggeligt at få humøret lidt op med det, og prøve at forberede sig på flyve turen, inderst inde glædede jeg mig til at komme hjem til Marco min kat, og til min familie og venner, men puha har aldrig prøvet noget der var så hårdt virkelig ikke at ville tage hjem!

Jeg syntes de to timer i lufthavnen gik rigtig hurtigt, fordi pludselig sad vi inden i flyveren, denne gang havde vi bare ikke fået pladser ved siden af hinanden, Mette & Marc sad bag hinanden og jeg sad længere oppe foran, men fordi de vidste jeg ikke bryder mig om fly, så var Marc sød at komme op og få min plads, så jeg kunne sidde bag Mette og være mere tryg ved det, så det var rigtig pænt gjort.

Da vi begynder at flyve, var jeg endnu mere trist, men jeg ville ikke tænke så jeg fordybede mig bare i min fifty shades bog som jeg endte med at læse i på hele turen hjem til Danmark.

Da vi lander i Danmark var jeg super træt, jeg tror når man ikke er vant til at flyve bliver man bare mega træt, fordi jeg var da også ved at sove nogle gange på turen, men med vilje holdt jeg mig vågen ved bare at læse og læse i min bog, jeg ville ikke lukke mine øjne fra noget!

Kl. var cirka 01:30 og vi skulle vente på vores bagage ankom så klokken blev hurtig 2 .. og vi kunne se at busser og toge kørte rigtig dårligt på de tidspunkter, jeg var bare træt så ville bare hjem, Mette & Marc ville blive i lufthavnen og vente på det næste tog der kunne køre dem direkte hjem til jylland så det var også okay, jeg fik sagt farvel og tusinde tak mange gange for en fantastisk rejse!

Også kom jeg ellers selv ud og tog en taxa hjem for de penge jeg ikke havde haha, men ville bare hurtig hjem.

Da jeg kommer hjem bliver jeg taget rigtig godt imod af først min skønne Marco kat jeg har savnet og bagefter af min roomie der nogen gange sover / bor hos mig om natten det var rigtig dejligt, så vi sad og snakkede på min altan hvor jeg hørte hvordan han havde det og han hørte om min rejse, det var dejligt at komme hjem til nogen, fordi havde jeg kommet hjem til en tom lejlighed tror jeg at jeg havde brudt sammen!

Jeg kom først i seng ved 03:30 tiden, og er nok først faldet i søvn ved 4 tiden da indtryk og tanker og sanser var vidst åbne i mig, jeg skulle lige vende mig til .. ‘okay nu er jeg hjemme igen følelsen’ ..

^ To be continude .. ;b ^

11427717_10153415567483784_8416792083168020075_n

ET STORT UBESKRIVELIG TAK

Jeg kan ikke takke nok gange til Mette & Marc for denne gave til Mallorca, det var virkelig en stor gave jeg altid vil huske, og gemme i mit hjerte, vi har haft den bedste ferie sammen, og selvom dette var min første rejse, var det den bedste første rejse jeg kunne ønske mig, jeg føler at alt jeg siger og især når jeg siger tak at det ikke er nok og ikke beskriver hvor glad jeg er for den tur vi har været på ! 😀

Den var virkelig fantastisk, jeg har fået nyt syn på rigtig mange ting, jeg er glad, jeg har fået nye drømme og jeg har lyst til at prøve og tage mange flere chancer med alt muligt i livet i nu, og jeg er blevet meget eventyr lysten og vil så gerne snart ud og rejse igen!

SÅ mange tusinde og uendelig mange gange tak for denne ferie Mette & Marc i er fantastiske !!! ♥

Læs med imorgen hvor jeg fortæller om hvordan jeg har haft det i sidste uge som var min første uge efter jeg er kommet hjem. 🙂

Vil du gerne se alle billederne fra min rejse til Mallorca kan du gøre det ved at trykke på dette nedenstående link som følger dig ind på min private facebook profil hvor jeg har offentliggjort albummet med alle billeder fra min rejse til Mallorca

Se billederne her: https://www.facebook.com/mie.stender/media_set?set=a.10153435784478784.1073741840.754518783&type=3