AMAZING TRIP / PART 3

021

ONSDAG

Da vi stod op ved 8 tiden mødtes vi og gik ned og fik god morgen kaffe og morgen buffet, jeg kunne så nemt vende de negative tanker om mad væk da jeg var der, de strejfede mig da, men jeg skulle bare nyde at jeg havde alt jeg ville have!
Vi havde aftalt at dagen i dag skulle stå på ren Mallorca ferie og afslapning, så vores dag bestod ikke af meget, men alligevel gjorde den for mig for selvom vi lå ned det meste af dagen, var omgivelserne og følelserne inden i mig helt fantastiske og hypede!
Efter morgenmaden gjorde vi os klar til at smutte ned til vores skønne store pool og ligge stolene, for at få masser af tan 😛

Jeg fik helt vildt meget sol og farve den dag, trods jeg var indsmurt i sol olie og sol creme og aftersun haha, jeg var brun og godt rød flere steder, men jeg vidste det til sidst ville ende i en god farve til mig 😀
Jeg blev mest brændt på bryst kassen, ryggen og ansigtet oppe ved pande linjen, det gjorde ondt, men pyt skiiiidt sådan er det at være tættere på solen og være i over 30 graders varme, jeg nød det ubeskriveligt, jeg elsker virkelig blå himmel og solskin!

039 041

SEN EFTERMIDDAG

Efter at have tilbragt hele dagen ved poolen og i solen hvor vi havde hygget godt med frokost buffet, og pool bar buffeten samt gode bøger som er rar at have når man ligger og soler sig, Mette havde nemlig taget fifty shades of grey 2 og 3 med, hvor hun så blev færdig med 2’eren også lånte jeg den, jeg er normalt ikke til at læse bøger og jeg er ikke overdrevet elektrisk over fifty shades som mange andre kvinder, men jeg må indrømme at bruge så mange timer ved pool’en og i solen fik jeg læst over halvdelen af bogen meget hurtigt! 😛

Vi besluttede os så for at gå ned og se den lækre strand der også var tæt på vores hotel, der var så flot, vandet var helt klart, og mange mennesker var dernede ..

Mette & Marc havde taget snorkle sæt med, så det fik vi prøvet det var rigtig sjovt da jeg aldrig har snorklet rigtigt før, vi så fisk der var lige under os og ved os, de var rigtig søde og fine at se på, også var der et stort livredder tårn, samt kiosk og masser af parasoler lavet af træ og ligge stole man kunne leje, vi havde vores egne håndklæder med så dem lå vi på ..

Mens Mette & Marc snorklede lidt videre gik jeg op på stranden og så mig lidt omkring og solede mig videre på mit håndklæde der var virkelig varmt, og sandet var helt specielt slet ikke som det vi har herhjemme i Danmark, Mette fortalte at deres sand nok stammer fra sahara og det var fascinerende at se de helt små sandkorn, som er meget små men også meget klistrede når man er våd og ligger der i sandet eewww hehe ..

Lige hvor vi lå var der nogle rigtige smarte grønne både man også kunne leje så kunne man sidde / ligge på dem ude i vandet og i midten var der en rutchebane så man kunne rutche direkte ned i vandet, jeg syntes de så så sjove ud, men vi ville ikke leje noget dernede når vi vidste vi havde det hele frit og gratis på vores hotel dog ikke lige de både, men men stadig 😉

079

AFTENEN

Efter strand turen gik vi tilbage til hotellet for at gå i bad efter alt sandet der var blandet med klor fra pool’en, og for at gøre os fine til aftensmaden, vi var spændte på hvad aften buffeten i dag bød på ..
Da vi kommer ned i spise arealet kunne vi se der var kommet lidt flere mennesker på hotellet, ( folk tjekker ind og ud hver dag ) så det var hyggeligt at se nye ansigter, men vi var stadig de eneste danskere på hotellet, der var rigtig mange tyskere, og lidt fra Sverige og nogle fra Holland også var der andre udlandske mennesker jeg ikke er sikker på hvor de kom fra, og heeyy .. nu jeg tænker mig om var der vidst også folk fra Frankrig, det var fedt at se forskellige mennesker og lige på vores lille dejlige hotel 😛
Aften buffeten stod den aften på kinesisk mad, der var nudler, sushi, fisk, muslinger, mini grøntsags forårs ruller, lam & and, den gode salat bar og dessert bar, og brød, også det sædvanlige mini små pizza slizes og pomfritter ..
Da jeg er lidt skør og vil indrømme jeg har smagt både and og lam og godt kan li det, så har jeg det ikke godt med at spise det kød fordi jeg syntes det er synd! Jeg ved mange vil sige eller tænke ’Ej Mie hvad så med køer, og grisene’ men jaja som sagt jeg ved det er lidt skør, men nogen dyr syntes jeg bare er synd at spise end andet jeg er vokset op med at spise hihi .. så jeg spiste en ordentlig omgang salat bar, og pomfritter og forårs ruller, og mini pizza slizes 😛

082

090

AFTENEN GIK MED

Efter vi havde spist os godt mætte i aftensmaden og min kære søster Mette var så sej hun tog en ting af hvert i hele buffeten for at prøve det hvor meget af det blev skovlet op på en tallerken fordi hun ikke kunne lide det eller fortrød det haha, men fedt at man prøver så kan man jo oprigtig sige om man kan lide det eller ej, så hvis mig og Marc også tog noget for at prøve det og ikke spiste det kaldte vi det for ’At lave en Mette’ 😛
Vi besluttede os for at holde fast i at gå tur efter maden ligesom vi havde gjort dagen før, så det gjorde vi og denne gang gik vi længere ned langs vejene nede på havnen, vi så solen gå ned bag skyerne og aften trænge sig på, det var rigtig smukt, himlen var blå, mørk, orange og lyserød virkelig super flot!
Vi benyttede os af at tage billeder af hinanden på sandet ved havnen for lige at få nogle gode billeder med havnen og solnedgangens farver i baggrunden, de blev rigtig gode og det var hyggeligt!
Min fod havde det lidt bedre, men jeg gik stadig ikke så hurtigt, så Mette og Marc gik hurtig meget langt foran mig når vi gik, men det gjorde mig ikke noget jeg vidste de ville vente hvis de kom for langt foran og jeg nød bare Porto Colom by night! 🙂
Jeg var fyldt op med glæde inden i og jeg smilede og sang var nok lidt skør, men pyt vi var de eneste danskere i den by så jeg hyggede mig.
Jeg havde på et tidspunkt et ’Moment’ hvor jeg følte mig lidt ensom og trist, jeg har alle ugens dage på Mallorca tænkt på min familie og mine veninder jeg savnede hjemme i Danmark, men jeg ville nyde min ferie, men alligevel kom der en tristhed inden i mig når jeg nogle gange så på Mette & Marc kramme og grine, fik jeg følelsen af ’hvad med mig?’ , men jeg følte mig ikke udenfor eller som 3 hjul, jeg fik bare hjemve og kiggede op mod himlen hvor jeg kunne se månen også tænkte jeg at hvis de ser op på den nu ligesom mig håber jeg de kan mærke at jeg savner dem, min Marco kat, min far & Mor og veninder.
Jeg blev bare lidt sentimental men det gik over igen og smilet kom tilbage på mine varme læber.
Vi gik igen hen og så flere af souvenirs butikkerne hvor jeg købte lidt mere og fik set mange af deres ting, de havde så mange smukke billige ægte smykker, og lys og alt muligt, havde jeg været rig havde jeg købt meget mere, haha men nogen gange skal ting også kun være smukke for øjnene og ikke kun for hvad man vil have ;b
Da vi begyndte at gå tilbage til hotellet gik vi bagom, der var der en stor plads hvor der var caféer og restauranter på hver side og i midten af pladsen var der live musik, med glade mennesker der dansede til det, det var så dejligt at se 😀
Jeg syntes alle vi så eller mødte var super venlige og alle havde strålende øjne som viste glæde, det kunne jeg godt lide at se især fordi jeg selv følte det sådan og kunne se det hos Mette & Marc vi nød alle 3 den tur og hvad vi så uanset hvor vi var eller gik.
Vi gik hen mod hotellet hvor oppefra pladsen var en trappe ned til der hvor vi kunne sidde udenfor, det ville vi for at tage lidt revange i de kortspil vi spillede, vi spillede meget røvhul og sorte per, det var så hyggeligt og sjovt, vi grinte og smilte op over ørene det meste af tiden. Vi fik os nogle drinks og lidt snacks bestående af små chips poser vi selv måtte betale for i baren, men de kostede 1,50 euro stykket så det gik nok lige, aftenens underholdning som er bestemt af et team stod i aften på et papegøje show vi ikke fik set meget af på grund af vores gå tur, men vi nåede lige at se og tage billeder af papegøjerne når vi kom tilbage. Det team de har ansat på hotellet det hedder ‘Animation’ det er dem som skal stå for hvad der sker af underholdning og de skal sørge for børnene og gæsterne har det godt, og ham fyren der mest var på vores hotel med de opgaver hedder ‘P’ (Af hensyn til ikke at udgive navne!)

Jeg troede først han var en form for dj fordi når jeg så ham sad han meget ved musikken og ordnede den, haha meen nope han var så en Animator, og jeg syntes han virkede til at klare det godt og fik sagt lidt hej til ham, han er bøsse og 21 år, men han var rigtig flink og sjov, så jeg så da frem til at tale mere med ham .. 🙂
Efter et par timer med at hygge udenfor og høre både musikken indefra underholdnings stuen og live musikken oppefra pladsen besluttede vi os for at gå i seng, da vi skulle tidligt op den næste dag, vi havde nemlig bestilt tur igennem guiderne fra Star Tours til at en bus skulle hente os på hotellet og køre os til Palma hvor vi skulle i Marineland!!
Det glædede jeg mig helt vildt meget til da jeg vidste min anden drøm derinde ville gå i opfyldelse nemlig at se og røre en delfin !! Uhhh jeg kunne ikke vente 😀 <3

To Be continued.. ;b

Læs med i morgen om vores tur til Marineland og meget mere 😉