VI SES DANMARK

Heej Alle sammen. 😀

Wee så blev det endelig Mandag jeg har glædet mig SÅ MEGET til i dag, det er så uvirkeligt !!

Jeg er så Crazy Happy idag juhuuu !! 😀 😀

NU REJSER JEG

D. 2 September sidste år fik jeg en charter rejse i fødselsdags gave af min søster og hendes kæreste og jeg skulle beslutte hvor rejsen skulle gå til, jeg havde valget mellem Tyrkiet, Bulgarien og Mallorca, da Bulgarien ikke tiltaler mig pt, og min søster og hendes kæreste ikke var så meget on to Tyrkiet valgte jeg Mallorca, jeg kunne dog også have valgt andre steder, men det var de 3 steder vi havde haft oppe at tale om ..

Og hvad jeg har hørt fra venner er Mallorca et super godt valg i forhold til Tyrkiet og Bulgarien som menre går ud på Sunny Beach eller fester, og det her er min aller første rigtige rejse så det skal ikke handle om fest og farver selvom det sikkert også er mega sjovt og en oplevelse, så handler det her om jeg skal prøve noget der altid har været en drøm og ihh jeg glæder mig, jeg har glædet mig siden jeg fik gaven og nu er dagen kommet!!

Som min far sagde for noget tid siden
’Det er sjovt som man kan gå og glæde sig til noget også når dagen kommer og det er overstået så var det bare det’

Ikke at han mente det dårligt, men han har jo ret det betyder livet køre og dagene går, så man skal sørge for at få det aller bedste ud af hvad man laver og gør, og især når man glæder sig til det man skal så værdsæt det og NYD DET!

Det er min plan, jeg har så mange sommerfulge i maven, vi flyver i aften kl. 18 fra Kastrup og efter ca 3 ½ time lander vi på Mallorca hvor en bus vil holde og køre os til vores hotel.

Jeg er meget spændt, både på flyve turen og bare tanken om jeg ikke skal sove i min seng i nat med min kære Marco, men jeg skal sove i min egen hotel lejlighed helt alene på Mallorca det er helt vildt stort og dejligt, men også lidt nervøst at tænke på, men uanset hvad så glæder jeg mig meget!

Jeg glæder mig til at opleve Mallorca, se hotellet, møde mange nye mennesker og se en helt anden kultur som jeg er sikker på er meget unik!

Når jeg rejser til Jylland eller Bornholm ’plejer’ jeg max at være væk i 4-5 dage da jeg ikke kan undvære min Marco’mis i længere tid, så denne her gang bliver helt underligt at være længere tid væk fra ham, men heldigvis har jeg min veninde som kender Marco meget godt og han elsker hende, så hun tager sig godt af ham, og min ven der bor hos mig i ny og næ er også hjemme så Marco er slet ikke alene hele ugen, det er jeg kun taknemlig for og meget tryg ved at have i baghovedet, for ingen tvivl om jeg er en skør katte pige i sær med min Marco så vil jeg savne ham, og tænke meget på ham.
Men min bandit skal nok passe på min lejlighed og klare sig hele ugen 😛

HVORFOR ER DET MIN FØRSTE RIGTIGE REJSE?

Nogle af mine venner og jer læsere har haft spurgt mig hvorfor jeg aldrig har rejst før? At det er helt vildt jeg ikke har det, men kan sige at jeg har da rejst før, jeg har bare aldrig rejst sådan rigtig rejst, jeg har altid rejst med tog, eller færger hvor turene er gået til Jylland, Borholm, Norge, Sverige, Tyskland & Prag har jeg været i, men jeg har aldrig været i et varmt land / sted og øer, jeg har altid drømt om det, men i vores familie har vi ikke haft mange familie ture til sådanne steder, da pengene var små og sygdom stod i vejen for vi kunne opleve sådan noget ..

Men My dream came true!

Tænk at min kære søster og hendes kæreste gav mig den fødselsdags gave, havde de ikke gjort det havde jeg sikkert stadig bare siddet her i Dk denne sommer og ikke tænkt på at skulle rejse, men efter jeg fik den gave fra dem og var stoppet på mit daværende job i Babysam, fik jeg en e-mail om jeg havde fået ferie penge derfra og beløbet jeg fik var meget større end jeg regnede med, men det gjorde mig lykkelig, så jeg ved jeg kan rejse og bare leve som en prinsesse dernede uden ligesom herhjemme i Dk skal gå og være sparsommelig og tænke ej den vil jeg have men har ikke råd, for nu kan jeg købe alt det jeg vil !! Selvfølgelig med omtanke hehe 😉

Plus jeg har råd til endnu en ferie i dette nye ferie år hvis jeg vil det, og det har jeg da i tankerne jeg nok gerne vil, men nu skal jeg først afsted på denne første rigtige ferie, og jeg er lykkelig for jeg skal afsted med min søster og hendes kæreste vi får det så godt og sjovt er jeg sikker på 😀

Kunne ikke ønske mig andre at rejse med
(Udover resten af familien) men nu det os 3 der tager afsted og det bliver så Awesoooome !! 😛

PAUSE PÅ BLOGGEN

Nu da jeg rejser i en uge, vi er først hjemme igen på mandag sent om natten til tirsdag, så tager jeg ikke min computer med, så jeg vil ikke skrive på bloggen hele ugen, det håber jeg i alle forstår og er okay med, men jeg lover jer at så snart jeg er hjemme får i et langt og detaljeret indlæg med mange billeder jeg vil tage på Mallorca om hvordan turen er gået og hvad vi har lavet, set og ikke mindst hvordan jeg har haft det på Mallorca. 🙂

I må alle have en fantastisk uge, for det ved jeg selv at jeg vil få en stor uforglemmelig fantastisk uge bliver det!

Hav det rigtig godt, og jeg håber sommeren er rigtig ovre os i Danmark når jeg er tilbage igen fra Mallorca, jeg skal i hvert fald nok prøve at stjæle solen og varmen med mig hjem 😉

Jeg er tilbage i næste uge på bloggen!